Online Marketing Group biedt een uitgebreide aanpak voor marketing automation, gericht op het begeleiden van klanten door de buyer journey in drie cruciale fases: Awareness, Engagement en Conversions. Onze werkwijze omvat het werven van kwalitatieve leads, het verhogen van engagement via e-mail flows, en het converteren van prospects naar nieuwe klanten met behulp van data-inzichten en doorlopende optimalisatie.
01
Awareness
02
Engagement
03
Conversions
01
Voor een succesvolle marketing automation strategie is een continue instroom van leads een vereiste. Wij werven via de verschillende kanalen (search, social, affiliate, owned) kwalitatieve leads.
Al sinds 1998 specialist in de ontwikkeling en het beheer van performance based campagnes binnen ons eigen affiliate netwerk. Affiliate Marketing »
Al sinds 1998 specialist in de ontwikkeling en het beheer van performance based campagnes binnen ons eigen affiliate netwerk. Affiliate Marketing »
Selecteer de juiste profielen binnen je doelgroep met ons compliant e-mailbereik (B2C en B2B). E-mail Marketing »
Selecteer de juiste profielen binnen je doelgroep met ons compliant e-mailbereik (B2C en B2B). E-mail Marketing »
Bereik een selecte groep klanten met exclusieve en aantrekkelijk aanbiedingen. Check-out Marketing »
Bereik een selecte groep klanten met exclusieve en aantrekkelijk aanbiedingen.
Check-out Marketing »
02
Wij ontwikkelen een e-mail flow die zich richt op het verhogen van de engagement. Wij meten het gedrag van prospects binnen de flow en vullen op basis hiervan de ideale prospect journey in.
Wij helpen je met de strategie, concepting, ontwikkeling en het projectmanagement van je marketing automation campagne(s). Ook kun je bij ons terecht voor de inrichting van opvolgflows. Marketing Automation »
Wij helpen je met de strategie, concepting, ontwikkeling en het projectmanagement van je marketing automation campagne(s). Ook kun je bij ons terecht voor de inrichting van opvolgflows. Marketing Automation »
Het model van B.J. Fogg gaat ervan uit dat er bepaald gedrag plaats vindt als de elementen motivatie, mogelijkheid en trigger samenkomen. Deze theorie staat centraal bij de invulling van onze diensten.
Het model van B.J. Fogg gaat ervan uit dat er bepaald gedrag plaats vindt als de elementen motivatie, mogelijkheid en trigger samenkomen. Deze theorie staat centraal bij de invulling van onze diensten.
Onze eigen e-mail analytics tool geeft je een volledig overzicht van de performance van je campagnes, marketing automation flows en database. Ook meet COFFEE op profiel niveau realtime gedrag in de buyer journey. Coffee dashboard »
Onze eigen e-mail analytics tool geeft je een volledig overzicht van de performance van je campagnes, marketing automation flows en database. Ook meet COFFEE op profiel niveau realtime gedrag in de buyer journey. Coffee dashboard »
03
Prospects met de juiste motivatie worden geconverteerd naar nieuwe klanten (via EM, DM of TM). De data inzichten in profiel en gedrag worden gebruikt voor dataverrijking en doorlopende conversie optimalisatie van de e-mail flow en andere kanalen.
Onze slimme systemen meten diverse variabelen zoals opens, clicks, conversies én realtime gedrag in de buyer journey.
Onze slimme systemen meten diverse variabelen zoals opens, clicks, conversies én realtime gedrag in de buyer journey.
Maximale conversie door de toepassing van neuro- psychologische inzichten op design en contact-flow.
Maximale conversie door de toepassing van neuro- psychologische inzichten op design en contact-flow.
Wij optimaliseren je campagnes en verrijken je data door realtime gedrag uit de buyer journey te koppelen aan de gerealiseerde conversies.
Wij optimaliseren je campagnes en verrijken je data door realtime gedrag uit de buyer journey te koppelen aan de gerealiseerde conversies.