COFFEE
analytics dashboard

Van leads naar vaste klanten dankzij
e-maildriven marketing

 

Waarom de Coffee methode
Waarom de COFFEE-methode?



De COFFEE-methode is door OMG ontwikkeld op basis van ruim 25 jaar ervaring met leadwerving, conversie optimalisatie en e-mail marketing. COFFEE staat voor Conversion Optimization Funnel For Effective Engagement. Het vormt de ultieme blend van onze kennis, creativiteit en het door ons ontwikkelde analytics dashboard, toegepast op e-mailmarketing. Een doeltreffende methode om voor jou nieuwe klanten te werven die bovendien een hogere klantwaarde hebben.

 

De ultieme blend
De ultieme blend



De COFFEE-methode gaat als volgt in z’n werk:

  • Statische, interactieve en responsieve e-mails
  • Gegarandeerd een juiste weergave in
    de grootste 30+ e-mailclients
  • Optimale vormgeving op desktop, mobiel
    én in de ‘Dark mode’

De gehele methode is gebrand op een concreet en meetbaar resultaat.

 

De juiste boodschap
De juiste boodschap op het juiste moment



Wij personaliseren de campagnes op basis van gedrags- en persoonskenmerken. Op basis van vooraf bepaalde Fogg-scores meten wij de motivatie van de doelgroep in de buyer journey. Zodoende kunnen we de boodschap afstemmen op de motivatie van de doelgroep. Op deze manier ontwikkelen wij innoverende en doeltreffende campagnes op maat.



Bekijk de video:

Hulp of advies
bij e-maildriven
marketing?

Neem contact op  »



Blijf op de hoogte met de OMG nieuwsbrief

VinkjeBedankt, vanaf nu houden wij je op de hoogte.


Onze partners

Iso Iso







© 2024 Online Marketing Group





© 2024 Online Marketing Group

Algemene voorwaarden Privacy