Leadwerving met
check-out marketing

Genereer hoogwaardige
leads en
bereik nieuwe doelgroepen

Check-out marketing is een krachtige methode om hoogwaardige leads te genereren en nieuwe doelgroepen aan te spreken. In deze exclusieve omgeving bied je de consument een uniek en aantrekkelijk aanbod dat perfect aansluit bij hun behoeften.

Een essentieel aspect van check-out marketing is het verrassen van klanten nadat ze hebben afgerekend op een deelnemend e-commerce platform. Bijvoorbeeld met een gratis product of een exclusieve korting. Deze naadloze ervaring leidt tot een positieve afsluiting van de buyer journey, wat niet alleen resulteert in een uitstekende klantbeleving, maar ook een veelbelovende kennismaking vormt met jouw product of dienst.

Ben je benieuwd wat checkout marketing voor jou kan betekenen? Neem contact met ons op!



Hoe ziet de check-out flow eruit?

De klant heeft producten in het winkelmandje en gaat afrekenen.

Na afronding van de aankoop worden op de bedankpagina enkele laagdrempelige aanbiedingen en/of gratis producten aangeboden waarmee de klant profiteert van unieke aanbiedingen.

De exclusieve en persoonljke aanbiedingen in de gestroomlijnde flow zorgen voor een positieve klantervaring!

Devices



Check-out marketing sluit de buyer journey positief af, beloont klanten met speciale aanbiedingen, verbetert de klantervaring en verhoogt de omzet.





Daarom kies je voor check-out marketing

USP_een

Bereik en verbreed je doelgroep

Via een nieuw kanaal en versterk
het gevoel van waardering van
klanten met exclusieve voordelen

USP_twee

Genereer kwalitatieve(re) leads

Je bereikt consumenten tijdens het
online koopproces, men heeft een
hoge motivatie om te converteren.

USP_drie

Wij regelen alles voor je

Inclusief leadgeneratie en
het verbeteren van de
klantbeleving.





De voorwaarden voor deelname:

  • Een aantrekkelijk aanbod of speciaal cadeautje
  • Een unieke aanbod dat je nergens anders krijgt
  • Proposities tot een waarde van 10 euro
  • Minimale doorlooptijd van 3 maanden
  • Afrekenen per conversie (o.b.v. CPL)

Meer weten over
de mogelijkheden van
check-out marketing?

Neem contact op  »