Check-out marketing is een krachtige methode om hoogwaardige leads te genereren en nieuwe doelgroepen aan te spreken. In deze exclusieve omgeving bied je de consument een uniek en aantrekkelijk aanbod dat perfect aansluit bij hun behoeften.
Een essentieel aspect van check-out marketing is het verrassen van klanten nadat ze hebben afgerekend op een deelnemend e-commerce platform. Bijvoorbeeld met een gratis product of een exclusieve korting. Deze naadloze ervaring leidt tot een positieve afsluiting van de buyer journey, wat niet alleen resulteert in een uitstekende klantbeleving, maar ook een veelbelovende kennismaking vormt met jouw product of dienst.
Ben je benieuwd wat checkout marketing voor jou kan betekenen? Neem contact met ons op!
De klant heeft producten in het winkelmandje en gaat afrekenen.
Na afronding van de aankoop worden op de bedankpagina enkele laagdrempelige aanbiedingen en/of gratis producten aangeboden waarmee de klant profiteert van unieke aanbiedingen.
De exclusieve en persoonljke aanbiedingen in de gestroomlijnde flow zorgen voor een positieve klantervaring!
Check-out marketing sluit de buyer journey positief af, beloont klanten met speciale aanbiedingen, verbetert de klantervaring en verhoogt de omzet.
Bereik en verbreed je doelgroep
Via een nieuw kanaal en versterk
het gevoel van waardering van
klanten met exclusieve voordelen
Genereer kwalitatieve(re) leads
Je bereikt consumenten tijdens het
online koopproces, men heeft een
hoge motivatie om te converteren.
Wij regelen alles voor je
Inclusief leadgeneratie en
het verbeteren van de
klantbeleving.