Cases
DPG Media
OMG heeft een e-mailcampagne ontwikkeld met als doel giften en donateurs te werven. In totaal zijn er 520 donaties geworven door middel van deze campagne.
Holland Casino
OMG heeft een e-mailcampagne ontwikkeld met als doel nieuwe bezoekers te trekken naar Holland Casino. Met de campagne zijn er meer dan 1.500 bezoekers geworven.
Toyota
Samen met Toyota heeft OMG een leadcampagne met e-mailnurtureflow ontwikkeld om e-mail opt-ins te werven. Door deze e-mailflow zijn er meer dan 10.000 leads geworven.
Donateurs werven
OMG heeft een e-mailcampagne ontwikkeld met als doel giften en donateurs te werven. In totaal zijn er 520 donaties geworven door middel van deze campagne.
De Mazda CX-3
OMG is de vaste partner van Mazda voor de inzet van emailcampagnes. Voor de CX-3 hebben we een gepersonaliseerde kinetic e-mail met een dynamisch dealerblok gerealiseerd.
PSA Aftersales
OMG en PSA hebben de krachten gebundeld om Peugeot- en Citroënrijders te identificeren én hun opt-in te werven. Door middel van een wervings- en engagementcampagne zijn er 1600 Peugeot- en Citroënrijders naar de dealer gegaan.
Kia Niro
Kia heeft een nieuw model gelanceerd: de Kia Niro. Om dit model te introduceren bij de doelgroep heeft OMG een complete mailflow ontwikkeld waarbij door de inzet van een teaser-, onthullings- en conversiemail engagement is opgebouwd bij de doelgroep.
Oranje Fonds
Speciaal voor Oranje Fonds heeft OMG een emailjourney ontwikkeld om vaste donateurs te werven. Met deze crossmediale campagne is het gelukt om een gemiddelde donatiebedrag 27 euro te behalen.
Skoda Superb Combi
OMG heeft samen met Greenhouse voor de SKODA Superb Combi een e-mailcampagne ingericht en deze verstuurd naar potentiƫle kopers van het model. De campagne is gericht op het genereren van car configuraties.